Specifikationer
Funktioner
Lokation
Beskrivelse
Martin Ib er manden bag MIBMADMARKED, som er inspireret af det nordiske køkken præget af kreativitet og gode råvarer. MIBMADMARKED er Martin Ibs bud på et moderne madmarked med god hverdagsmad, velsmagende ”to go” retter, et stærkt kaffekoncept i byen, friskbagt brød, kager og konditorhåndværk fra MIBbagværk samt et stort udvalg af delikatesser fra ind- og udland, både på køl, frost og kolonial. Kunden skal kunne forsyne sig med friske nordiske retter og opdaterede danske aftensmadsklassikere hos MIBMADMARKED.
Inspirationen er fra London, New York og andre metropoler, hvor man blander tingene fra den hurtige Diner til den længerevarende restaurantoplevelse. Der opnås en hygge og en lækkerhed omkring produkterne.
MIBMADMARKED skal udgøre ”lækkerheden” i ethvert nabolag, hvor butikken ligger.
Pris og vilkår:
Franchise/færdig butik fra: 600.000 kr. Alt efter størrelse og interiør.
Besigtelse:
Kun ifølge aftale med Restaurant Sælgeren, tlf. 27 63 13 97. Der må ikke rettes henvendelse til ejer, leverandører eller butikker.
Økonomi:
Talmæssig sammenhæng og franchisespørgsmål kan rettes til vores samarbejdspartner revisor Lars Larsen fra revisionsfirmaet Larsen & Jakobsen på tlf. 26 17 79 58.
Den røde tråd og de grundlæggende værdier:
1. Nordisk
2. Så mange lokale råvarer som muligt
3. Smag
4. Sæsonerne
Når man køber mad hos MIBMADMARKED, skal man have følelsen af, at man får opfindsom, velsmagende og sund mad i uformelle rammer som man kan servere eller tilberede i en fart. Formålet med at blive franchisetager er, at skabe det rette og det bedste grundlag for, at kunne præsentere, markedsføre og sælge Martin Ibs produkter. Hensigten er endvidere, at sikre, at samtlige franchise-butikker fremtræder ens og som fungerer ens både i forhold til personale og kunder. Det er med til, at sikre det afprøvede koncept og dermed en økonomisk profit.
Opfyldelse af konceptets formål sikres bl.a. ved:
• at der ved etablering og drift af MIBMADMARKED gennemføres en ensartet indretning og facadeudformning.
• at MIBMADMARKED-butikkerne karakteriseres ved en personlig og en god service.
• at MIBMADMARKED-butikkerne søges placeret på de mest centrale og de bedste steder indenfor et givet område.
• at MIBMADMARKED-butikkerne alene markedsfører og sælger produkter, der er omfattet af konceptet.
• at MIBMADMARKED-butikkerne forpligter sig til at foretage de nødvendige ændringer, herunder i produktsortimentet som Martin Ib måtte vælge at gennemføre.